Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Ne izledim: Handsome Devil (2016)




Selam;

Bir süredir izlediğim filmleri paylaşmıyordum. Yaklaşık 1 ay önce izlemiş olduğum filmi tanıtayım da halen izlemeyenleriniz varsa izlesin.

Handsome Devil 2016 yılı İrlanda yapımı film, eşcinsel temal ve yatılı okulda geçiyor. Her okul filmi gibi bir tane ezik (!) karakter var ve yine her okulda olduğu gibi yabancıların "bullying" olarak adlandırdığı "dışlama, küçük düşürme, aşağılama, hor görme, hırpalama, fiziksel ve ruhsal zarar verme vb" gibi davranışları göz önüne sererken, dışlanmış eşcinsel arkadaşımızın kendi kurmuş olduğu dünyasının dışına, odasına yerleşmek zorunda kalan ve yaşadığı sıkıntılar karşısında önceki okulundan nakil olarak gelmiş genç (!) sayesinde adım atışını iziliyoruz.

Çoğu gay temalı filmin aksine, başrol oyuncusu gay arkadaşımız gay olmasından utanmıyor her türlü bullying'e karşın odasına öpüşen 2 erkek resmi bile asabiliyor. Lakin çoğu eşcinsel gibi de homofobik olabiliyor. (zira o kadar baskı karşısında yapılanı haksızlık olarak görüyor (yeni mi aklına geldi amk) izleyince anlarsınız ister kızın ister doğru yaptı diyin bilemem ama ben kızdım elemana)

ya da kızma sebebim Connor karakterlni oynayan Nicholas Galitzine' ye aşık olmamdan olabilir lol

+ filmde erkeklerin futbol düşkünü olmasına da hafiften bi gönderme var. 

filmin imdb puanı 7.2 benim puanım ise 8

her tanıtımda olduğu gibi filmin yauşuklusu ise;


Connor rolü ile, Nicholas Galitzine

(bu ovlanın dujjjj sahnesi ağhh) (milleti meraklandırmasını severim lol)

ayrıca



filmde öğretmen rolündeki bu adama dikkat. Tren içerisinde yaşadığı gerilim anlatılmaz yaşanır ayrıca filmin son sahnesinde kahkayı patlattım :))

Diğer LGBT Filmler

Ogaybende Blog Yazarı

2 yorum:

  1. o gaycim bu gilmleri izlemek iyi güzel de altyazı bulmakta zorlanıyorum ben. altyazıyı arayayım derken bu sefer filmden soğuyorum. bulma şansımın olduğu bi yer var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu saatte nereden geldiği belli olmayancım :P burada paylaştığım filmlerin hepsinin altyazısı mevcut. turkcealtyazi.org adresinden rahatlıkla bulabilirsiniz.

      Sil

Yaz yaz için de kalmasın