Bu site yetişkinlere yönelik bilgiler içermektedir. 18 yaşından küçükler için uygun değildir.

Ne izledim: Heartbeats (2010)



(Les amours imaginaires)

Selam; bir süredir blogta Ne İzledim kafasında takılıyorum :P (fena mı size film tanıtıyoruz eh eşcinsel blogu oluncada tanıttığım her film eşcinsel içerikli oluyor) 2010 yılında izlediğim bu filmi hatta Xavier DOLAN' ın filmlerini halen izlemeyen varsa bi zahmet sayfayı terk etsin :P

Peki Kimdir Bu Xavier DOLAN;

1989 yılında Kanada' nın Montreal Kentinde doğan DOLAN; daha 20 yaşınnda iken 2009 yılında Annemi Öldürdüm (J'ai tué ma mère) filmi ile hem eşcinsel aleminin hem de uluslararası kamuoyunun dikkatini çekti. Cannes Film Festivalinde gösterilen film 8 dk boyunca ayakta alkışlanmış. Ve çeşitli ödüller almış. Filmi hem yazan, hem yöneten, hem de filmde oynayan bu arkadaş eşcinsel kimliği ile de bizleri gururlandırmaktadır. 

Bizim 20 yaşındaki gençlerimiz ise facebooktaki aileler arasında transferler ile uğraşsın (transfer derken o yataktan bu yatağa değil -yerseniz-) lol 

Dolan'ın 2. filminin bendeki izlenimleri ise şu şekilde olmuş; 

"Yine muhteşem bir filmle karşımıza çıkmış Xavier Dolan; çok güzel gözlem yaptığına inanıyorum ve bu gözlemini de kendine has tarzı ile beyaz perdeye aktarıyor

bu filmde xavier ilişkileri ele almış aralara serpiştirdiği ve gerçekten yaşanmış olaylar olarak nitelendirebileceğim kişilerin anlatımından tutun da hoşlandığınız kişinin peşinden koşarken yaşadıklarınızı çok güzel bi dille aktarmış



mutlaka izleyin izletin..."

demişim bir forum sitesinde. 

Filmde Xavier; en yakın kız arkadaşı ile birlikte aynı erkekten hoşlanıyorlar ve bunun sonucu aralarında çıkan tatlı rekabeti izliyoruz. Ovlan ise biseksüel ki her ikisine de kuyruk sallıyor.

ve film; sık sık karşımıza çıkan Dalida' nın muhteşem bang bang şarkısı eşliğinde akıp gidiyor...



imdb puanı 7.1 benim puanım ise 9

Gelelim filmin yakışıklısına; Tabii ki Xavier DOLAN,



iyi seyirler...

Diğer LGBT Filmler
Ogaybende Blog Yazarı

3 yorum:

  1. Xavier Dolan ve filmleri...
    Xavier iyi ki eşcinsel. Zaten böyle muhteşem birisinin hetero olması mümkün mü? :) Ülkemizin olmasa da küresel eşcinsel kültürünün nadide insanlarından. Bizde bir Xavier olsa kesin yobazlar tarafından öldürülmüş olurdu. Ya da yurt dışına kaçardı. Son zamanlarda bunu daha iyi anladım.
    Xavier Dolan'ın olduğu bir filmde filmin yakışıklısını söylemeye bile gerek yok. Yakışıklılığı bir yana filmlerini de beğenerek izledim. Maşallah, nazar değmesin. Başka ne denir ki?

    YanıtlaSil
  2. Bang bang'i ne zaman dinlesem gözlerim dolar. Les amours imaginaires filmini bundan üç sene önce yaşıyordum resmen. Film benim hayatımı anlatıyor gibiydi. Etkisi büyüktür bende. Xavier Dolan filmleri güzeldir. İzleyin izlettirin efendim.

    YanıtlaSil
  3. Herkesin hayatında izlemesi gereken süper bir film özelliklede sonu beni kendime getirmişti ������

    YanıtlaSil

Yaz yaz için de kalmasın